12 Δεκεμβρίου 2008

ΑΛΛΑΞΕ Ο ΜΑΝΩΛΙΟΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ ΑΛΛΙΩΣ!

Το είχαμε δηλώσει άλλωστε!
Τον αράπη όσο και να προσπαθείς να τον ασπρίσεις, το σαπούνι σου χαλάς!

7000 Αμερικανοί στρατιώτες θα σταλούν στο Αφγανιστάν μέχρι το τέλος της Άνοιξης του 2009 από τη νέα κυβέρνηση του Αφροαμερικανού.
Βρε και 100 χιλιάδες να στείλει στα παπάρια μου αλλά αυτό που με βγάζει από τα ρούχα μου είναι ο Γκέιτς ζητάει τα ρέστα από ΟΗΕ και ΕΕ, διότι λέει δεν συμβάλλουν στην σταθεροποίηση της χώρας.

Βρε ηλίθιε!
Όταν επιτεθήκατε, μας ρώτησες;

Όχι!
Άντε πηδήξου μόνος σου πανίβλακα!

Υ.Γ. Φέρετρα αν θέλετε, πολύ ευχαρίστως!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ρε κουπάκια, τι είσαι βαλές ή ντάμα; Εγώ πάντως για μπουρτζόβλαχο σε κόβω από τα Γκράβαρα. Ο αφροαμερικανός θα σας ρημάξει τον κώλο γιατί έχει πουλάκι made in Kenya!

Ανώνυμος είπε...

Θα μας κάνει τα τρία δύο.
Και από το Αφγανιστάν θα
εισπράξει το τρίτο το
μακρύτερο made in Pashtun!

Πάντως, ο Γκέιτς έχει ένα
κάποιο δίκιο. Εκτός από την
καλλιέργεια και παραγωγή
της...δημοκρατίας, κινδυνεύει
κι αυτή της παπαρούνας...

"Μπουρτζόβλαχε" κουπάκια
είχα ανησυχήσει πως εξέλιπαν
τα ελληνικά αμερικανάκια και
πως παρέμειναν ως απλά
φασιστοειδή, αλλά ευτυχώς...

pl

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου ρε Ελληναρά, αντιιμπεριαλισταρά ανώνυμε (κλάνουμε μαλάκι για να βάλουμε κατιτίς σαν παρατσούκλι;). Κάτι τέτοιους σαν και σένα δε χρειάζεται να τους ξεκωλιάσει ο Κενυάτης. Τόχει κάνει ο χοντρός μόνος του και εύκολα! Πες και άλλες μαλακίες γιατί ο Παπαρολάγνος γουστάρει!!!!!

Koupakia είπε...

Bρε Παπαρολάγνε!
Σουλιώτης είμαι και ως γνωστόν εμείς στο Σούλι τους Κενυάτες τους στέλνουμε για βρούβες στη Σπλάντζα!
Σε αντίθεση με τους ταλιμπάν που στέλνουν σε φέρετρα τα αμερικανάκια!

Υ.Γ. Προφανώς και δεν υποτιμώ τους ηρωικούς Κραβαρίτες!

Ανώνυμος είπε...

Παπαρολάγνε,
είσαι και κοπροκέφαλος και
κοπρολάγνος συν τοις άλλοις.
Τους κόπρους αμερικανούς και
φιλοαμερικανούς και "χοντρούς"
και όλα τα σιχάματα τα έχω
γραμμένα. Ο δε χοντρός διαθέτει
μόνον κώλο. Να ξεκωλιάσει
αδύνατον και το ξεκώλιασμά του
διαγεγραμμένο, εκτός από
καταγεγραμμένο...

Σκατοκέφαλε, αν ανέτρεχες
σε παλαιότερα σχόλια του
παρόντος, θα ΄βλεπες το
πλήρες παρατσούκλι μου,
παρά το οτι η θέση του ή
μη στερείται σημασίας. Ακόμη
και για τους χαφιέδες ή
χαφιεδισμολάγνους...

Και για τον μαζοχισμό σου,

pl

Υ/Γ. Ούτε χρόνο ούτε διάθεση
έχω ν' ασχολούμαι διαρκώς
με παπάρες. Πες ό,τι
παπαριά σου κατέβει και
παίξε εδώ ή παραπέρα...
Στα παπάρια μου!

pl

Ανώνυμος είπε...

Μπουρτζόβλαχε, που τα βρίσκεις τέτοια φυντάνια.
pl συγγνώμη που δεν πρόσεξα το εμπνευσμένο παρατσούκλι σου αλλά είναι πολύ μικρό, όπως και συ άλλωστε. Μάλλον κοντός ήθελα να πω γιατί είσαι ακέφαλο σώμα.
Η αλληγορία μου είναι σαφής, ακόμη και γι αυτούς που έχουν μυαλό πετεινού.
Ο "χοντρός" και ο κάθε χοντρός πατάει πάνω σε κάτι ακέφαλα σώματα σαν το δικό σου.
Όσο για τον χαφιεδισμό, πιστεύεις αλήθεια πως υπάρχει χαφιές, ακόμη και ο πιο ξεφτίλας που θα ασχοληθεί με την πάρτη σου;
Μπλιαχ ρε plιαχ!