4 Νοεμβρίου 2008

ΒΡΕ ΜΠΟΥΜΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΝΟΧΟΣ!

Εγώ ο Κουπάκια δεν είμαι ένοχος για τις ανταλλαγές των φιλέτων του Ελληνικού Λαού με το νερό της Βιστωνίδας προς όφελος της Μονής Βατοπεδίου.

Δεν έδωσα εντολή στον ιδιοκτήτη καφετέριας στο Κορωπί, να υπογράψει, ότι δεν χρειάζεται το κτίριο στο Ολυμπιακό Χωριό!

Δεν έκανα συνωμοσία με κανέναν για να μην εκδοθεί η απόφαση του Δικαστηρίου που δικαίωνε το Ελληνικό Δημόσιο!

Δεν υπάρχει πουθενά η υπογραφή μου, πως με κατηγορείτε;

Όποιος έχει γραπτά στοιχεία: ότι εγώ ο Κουπάκια ήμουν ο εγκέφαλος πίσω από τις ανταλλαγές, να τα πάει στον Εισαγγελέα!

Αμάν πια! Είμαι αθώος!

Υ.Γ. Αγαπητή Μπουμπού. Να πας το καλσόν για μαντάρισμα. Σου έφυγαν πολλοί πόντοι!

5 σχόλια:

placer είπε...

Ο Ρουσό δεν είναι (από τα ΜΜΕ έμαθε),
οι παραπλανηθέντες δεν είναι, εσύ
δεν είσαι, αρχίζω να με υποπτεύομαι.

placer είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
placer είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
placer είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Koupakia είπε...

Πρόσεχε διότι υπάρχει εξεταστική στη Βουλή!