15 Ιανουαρίου 2009

ΠΡΟΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΕΝΤΑΥΘΑ: Είμαι σε αναμονή!

Φίλτατοι Επαναστάτες του "Επαναστατικού Αγώνα"!

Άκουσα ότι στην πολυσέλιδη ανακοίνωσή σας, καλείτε εμάς τους καναπεδάτους σε ένοπλο αγώνα!

Πραγματικά έχω όλη τη διάθεση να αφήσω τον καναπέ και να γίνω αντάρτης του βουνού, αλλά ενώ θέλω, δεν έχω όπλα!

Ο σύντροφος από την Πάτρα τα πούλησε στην Ομόνοια!

Περιμένω εναγωνίως να μου στείλετε μια παρτίδα καλασνίκοφ ούτως ώστε να μπορέσω να ξεκινήσω τον ένοπλο αγώνα από την Πάρνηθα!

Με τιμή!

Ο Αγωνιστής Κουπάκια! (Έτοιμος να εγκαταλείψει τον καναπέ)!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Βλέπω φίλε μου Κουπάκια ότι είσαι της αρχής "Τα εργαλεία κάνουν το μάστορα". Στην επανάσταση όμως ισχύει η αρχή "Εν αρχή ην ο μάστορας".
Ευτυχώς αυτού του είδους τις επαναστάσεις τις έχουμε ξεπεράσει. Και λυπόμαστε τόσο τους επαναστάτες, όσο και τα θύματά τους.

LoLa είπε...

Τι είδους επαναστάσεις δηλαδή δεν έχετε ξεπεράσει κύριε παπαρολάγνε μαζοχιστή; (για να μου φύγει κι εμένα η απορία)

Koupakia είπε...

Παπαρολάγνε!
Ο καλός ο Μάστορας χρειάζεται ΚΑΙ τα εργαλεία!
Αν και οι νεοεπαναστάτες χρειάζεται να διαβάσουν και λίγο Τζαρτζάνο!

Υ.Γ. Λόλα. Μία μόνο επανάσταση δεν ξεπέρασε ο Παπαρολάγνος!
Τη ροζ!

Ανώνυμος είπε...

Εσύ τι λες LoLa; Βάλε και το μυαλό λίγο να δουλέψει...

LoLa είπε...

Επειδή παραδουλεύει το ρημάδι και μπορώ να κολλήσω διάφορα φύλλα, αλλά ταυτόχρονα και να τα απορρίψω όλα, καλύτερα να μας πεις εσύ! :)

Άλλωστε τα μόνα στοιχεία που γνωρίζω για το άτομό σου είναι ότι είσαι ένας παπαρολάγνος μαζοχιστής.

Ανώνυμος είπε...

Η διαφορά μεταξύ συνειδητοποιημένου παπαρολάγνου και μη συνειδητοποιημένου είναι ότι ο ένας υπογράφει Παπαρολάγνος και ο άλλος LoLa.

LoLa είπε...

Άλλο παπαρολόγος, άλλο παπαρολάγνος. Μη μας μπερδεύεις. Δεν προσπαθώ να αποδείξω κάτι. Μια απλούστατη ερώτηση έκανα και το έκανες κυπριακό. Το αφήνω εδώ λοιπόν.