1 Ιουλίου 2009

ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΝΑΞΙΩΝΑ!

Με την ευκαιρία ενός σχολίου του φίλου μου Ναξίωνα στο πειρατικό φόρουμ, του οφείλω και από εδώ το ιστιολόγιο μία απάντηση.

Φίλε Ναξίων

Ως προς 5ετή κριτική μου στον νυν Πρωθυπουργό και τις πολιτικές του επιλογές, δικαιώθηκα εκ του αποτελέσματος. Άλλωστε τα πρόσωπα που μας έταξαν διαφάνεια, αξιοκρατία, αναδιάρθρωση του κράτους και άλλα πολλά, αποδείχτηκαν στην πράξη λαμόγια του κερατά και μάλιστα δεν χειροτέρεψαν μόνο τα άσχημα αλλά και ότι καλό υπήρχε, στο βαθμό που υπήρχε, το αποτελείωσαν .

Για δε τον πρωθυπουργό η γνώση μου για το πόσο ανίκανος είναι προέκυπτε από κάποια περιστατικά και η πράξη έδειξε την ανικανότητά του να κυβερνήσει.

Να τι γράφει στο βιβλίο του ο Αλογοσκούφης:

"η χώρα χρειάζεται κυβέρνηση που να κυβερνά και όχι να διαχειρίζεται τον πολιτικό χρόνο"

(Και η κυβέρνηση προφανώς πρωθυπουργό)

Μα αυτά φίλε Ναξίωνα εγώ τα έγραφα το 2004, είπες τίποτε;

Και επειδή είμαστε στο λεγόμενο πολιτικοκοινωνικοοικονομικό σύστημα της αγοράς ή κατ΄άλλους καπιταλιστικό, όπου έχουμε συνήθως εναλλαγή δύο κομμάτων ή και σχηματισμών, σε αυτό λοιπόν το σύστημα θα κάνουμε κριτική. Και ως νοήμονες φρονώντας, (και όσο οι μικροί δεν καταδέχονται να μπουν σε ρυθμούς κυβερνητικής εξουσίας), θα προτιμούμε πάντα το λιγότερο κακό, μέχρι η Αλέκα με τη στρατηγό Λιάνα φέρει τη Λαϊκή Δημοκρατία!

Δεν έχω κανένα λόγο να ανέχουμε τη δεύτερη ή και την τρίτη κυβερνητική θητεία ενός κόμματος.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κλαίει ο Νουδούλης ε;

Koupakia είπε...

Η πρώτη του αγαπημένη και δεν την ξεχνάει!