9 Οκτωβρίου 2009

ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ

Η κυβέρνηση του τεμπέλη έφυγε, έφυγαν και οι βάρβαροι, (αρκεί κάποιος να ρίξει μια ματιά στο πρωτοσέλιδο του Βήματος όπου υπάρχει χαρακτηριστική φωτογραφία και δείχνει με ακρίβεια χιλιοστού το μέγεθος των ανδρών που μας κυβέρνησαν επί 5,5 χρόνια), άντε να ασχοληθούμε τώρα με τα κοινωνικά.

Χθες παρακολούθησα στο ραδιόφωνο την ιστορία της ενδυμασίας της νέας Υπουργού Περιβάλλοντος. Και για μία ακόμη φορά δεν επιβεβαιώθηκε η σοφή ρήση του θυμόσοφου λαού ότι: «Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά». Αντιθέτως. Τα ράσα πράγματι κάνουν τον παπά. Και μόνο στην πυρά δεν έριξαν την νέα υπουργό λόγω του μπλουτζίν. Φυσικά υπήρξαν και εξαιρέσεις απλά όμως για να επιβεβαιώσουν τον κανόνα.

Και εδώ ας μου επιτραπεί να αφηγηθώ μια προσωπική εμπειρία. Το Γενάρη του 2006 εκλέγομαι ένορκος για μια σειρά δικών στο Κακουργιοδικείο Αθηνών και κληρώνομαι σε 4 από αυτές.

Την πρώτη φορά ο Εισαγγελέας με κάθισε κάτω αφού είχα φθάσει στο μέσο της αίθουσας και την τελευταία φορά με το που σηκώθηκα από την καρέκλα.

Αφού λοιπόν είχα 4 αρνήσεις από 4 διαφορετικούς εισαγγελείς, οι οποίοι προφανώς έκριναν ότι δεν είμαι ικανός να εκπροσωπήσω την κοινή γνώμη αφού διέθετα μούσι και κοτσίδα άρα το «φαίνεσθαι» δηλαδή τα ράσα μου με έκριναν ακατάλληλο για να κρίνω ανεξάρτητα από το αν στην πραγματικότητα ήμουν ικανός να κρίνω ή δεν ήμουν.

Ρε κωλοέλληνες υποκριτές.

Αφήστε πρώτα να δούμε αν είναι η γυναίκα ικανή να ηγηθεί τυο σοβαρού αυτό υπουργείου και χέστε μας που δεν πήγε με ταγιέρ στην ορκωμοσία.

Ηθικό δίδαγμα!

Ντυθείτε κυριλέ, ξυριστείτε και κουρευτείτε για να σας εκτιμήσει η κοινωνία!

Έλεος πια!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δηλαδη αν μπει παππας στην αιθουσα του δικαστηριου ο οποιος εκτος απο μουσι και κοτσιδα, φοραει και φουστανια... ο εισαγγελεας θα πρεπει να τον εκτελεσει επι τοπου με τα χερακια του!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Επιτέλους βρίσκω στασίδι να ξαποστάσω στην περιοδεία μου στα μπλογκς και να σκεφτώ πως όχι δεν είμαι΄μόνο εγώ εναλλακτική και δαχτυλοδυχτούμενη.
Εχεις απόλυτο δίκιο.
Ολη αυτή η υποκρισία με την Μπιρμπίλη με έχει τρελάνει.
Γι αυτό δεν πάει καλά αυτός ο τόπος.
Γιατί είμαστε παπάρες.
Καλό ΣΚ.

Βλαχοκυριλές είπε...

Επιτέλους δικαιώνεται το όνομά μου!

Αντικυριλές είπε...

Τιτίκες θα αποθάνετε!